onsdag 4 augusti 2010

"Ledig"


Ja, nu är min BVC-arbetstid över för i sommar. Har varit väldigt roligt.Så nu är det nya tag i företaget som gäller sånt som inte hunnits med. Kanotmaraton den 14 aug i Bengtsfors där skall jag vara och massera.
I helgen red jag 48,5 km på Simlångsritten, tyvärr hade hästen för hög puls imål så vi blev uteslutna,hade ridit fel och förlorat en del tid så det blev lite tidspress. men nya tag till Billingeritten den 21/8
Och imorgon börjar jag ha butiken öppet som vanligt och startat med en bra REA!!Välkomna!
PS: det här söta kortet fanns på pensionat Sågknorren där vi bodde efter ritten

2 kommentarer:

  1. Hej vännen!
    Förstår att du inte haft tid att springa runt i småbutikerna i Ed när du haft så mycket annat kul att göra.
    Nu såg jag att du öppnar butiken igen till veckan, skall vi försöka träffas någon dag?
    Jag springer ju bara hemma och dräller så jag har tid i stort sett vilken dag som helst.
    Vi kan väl höras via mail i veckan?
    Kram till dig
    Marianne

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Jag är i Ed imorgon har en kund kl 13 och sen träffa Inga o Malin vid 14.
    Torsdag vid 11-12 skulle också passa bra eller fredag vid 13

    SvaraRadera