söndag 29 augusti 2010

Godmorgon!

Måndag igen!! Ja, det går så fort,hösten närmar sig med stormsteg. Igår var det ett riktigt oväder här med hagel så det såg ut som värsta vintern ett tag, hästarna hukade sig i skurarna och fick komma in i stallet.
Jag har det bra som kan lugnstarta min dag, fast det är ändå lite segt på morgonen att komma igång. Det är både för och nackedelen med att bestämma över sig själv. Det gäller att ha diciplin.Finns 1000 saker att göra men vad börjar jag med...?
Bokföringen behöver ses över, föreläsningen slipas på. Stall skall mockas,huset städas, m.m Sen Röda Korsmöte.
Men jag vet att fram på dagen kommer jag igång är bara lite trögstartad.
Ett bra tips om man som jag har den möjligheten är att ta en promenad.
Tror jag skall göra det NU!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar