torsdag 7 april 2011

Denna vecka

har verkligen varit varierande, fast det är de flesta veckor nuförtiden. I måndags var jag faktiskt ledig,härligt,bara såsade därhemma,ja fast lite mockning och en ridtur hanns med;)
tisdag på vårdcentralen hälsomottagning+telefon,på kvällen pratade jag om kost för blodtryckspatienter.
onsdag upp till butiken,massage sen till gymmet och visade en kille med downs syndrom lite träningstips,jättekul!- sen vidare till Uddevalla och Förstahjälpen-HLR kurs barn.
Ja, idag var jag på mitt gamla jobb på f.m sen till Ed och masserade+ står i butiken
Imorgon fre-lör-sön vidareutbildning inom Röda Korset på Gripsholm i Mariefred, så då skumpas det iväg med tåg och buss på krokiga vägar..
Nu längar jag till en sån här dag här på bilden, även om jag har ett kul jobb:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar