måndag 28 februari 2011

Lämna ditt bakomflutna före dig



Ibland är inte människor vad de utger sig för att vara, jag blir så grymt besviken då,det är lätt att stanna upp och älta men man måste gå vidare och se framåt-se de bra sakerna. Lämna ditt bakomflutna före dig som han sa- Pumba-skön kille det där, vilket kommer mig att tänka på Lejonkungen som den bästa tecknade filmen någonsin-den säger en del

Oohps-är det här en blogg om träning-hälsa-Ja vad ingår inte i hälsa som sagt, hela vårt jag-
Vad jag gör som får mig att må bra just nu och skingra tankarna på de som gjort mig lessen är:

1,att rida och vara med hästarna-det ger en sån kraft och energi, igår red jag ut och vi hittade en ny mysig skogsväg-Zorina var glad.På kvällen tog jag en kvällspromenad med Sharmantah och fick med mig de två övriga som faktiskt föredrog en kvällspromenad framför mat;)
2,träna styrketräning med hög bra musik och försöka ta ut mig max
3,yogan på fredagkvällar hos Maria Cruse
4,tvserien gynekologen i Askim, så galet härligt knäpp
5,att läsa utvandrarserien för säkert 5-6 gången i mitt liv-bara älskar den
6,härliga patient och kundmöten
7,ljuvligt program om pandor ikväll

och en massa mer-ja det fanns ju många glädjeämne-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar