fredag 29 juni 2012

Hälsa

Vad är det? Ett stort begrepp som är olika för alla egentligen
Jag tror du kan vara vältränad äta nyttigt osv men ändå inte ha hälsan.

visst är det så att fysisk aktivitet gör att man många gånger mår bättre psykiskt också, men det är viktigt att hitta din grej och inte bara följa strömmen för att det skall vara så.

Det är jättekul att folk börjar träna på gym-vi har ju ett sånt stillastittande liv men handen på hjärtat hur många tycker att det är riktigt kul och längtar dit?

Gör du inte det så försök hitta din grej-rör dig naturligt, promenera greja i trädgården osv

Jag själv är väl kärringen mot strömmen för jag gillar inte så mycket den här passträningen som många tjejer gillar utan jag gillar att träna styrka  själv med bra musik i öronen, men det jag gillar allra mest och som jag prioriterar nu är att rida och vandra i naturen- det ger bra näring till själen också

Såå det ska va gött å leva-annars kan det kvetta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar