fredag 30 mars 2012

Upp och Ner

De här två bilderna har jag i min behandlingslokal bl.a
De symboliserar mig ganska mycket och säkert många av er andra också
Jag älskar den här bilden med Puh-så gott att bara få ligga så och slappa, det skulle jag vilja göra ofta!


Sen i vissa stunder känner jag mig så här vild-och fri och förhoppningsvis full av kraft-fast inte lika ofta tyvärr
Tankar kommer och går-ibland önskar jag det kunde vara lite mer tyst i mitt huvud-kanske jag då inte är tillräckligt "jordad" som vissa säger
Fast jag lutar mer åt att jag är en Vata-person med mycket luft-som svänger mycket upp och ner-det är så skönt att få förklaring på varför jag är lite flaxig och ombytlig och har svårt med rutiner-det ÄR inte bara dålig självdiciplin;)
Vi är som sagt var alla olika

Naturbarn blev jag kallad för idag-blev faktiskt ganska glad för det
Det har jag nog inte själv uppfattat mig som utan som ganska ordinär
Fast det vet jag ju att jag egentligen inte är...
Men var stolt över den du är och framförallt var den du är-inte någon annan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar