fredag 22 oktober 2010

Spretar?


Ibland känner jag mig så splittrad, vissa stunder uppfylls jag av hälsokoströrelsens argument
för att i nästa stund bli mer kritisk som den skolmedicinare jag är.

Men ordet integrativ medicin passar mig nog bra, en blanding av båda och att inte glömma använda det sunda förnuftet

Allt är ju inte svart eller vitt en gång för alla.Med vanlig mat kommer man långt men äter du inte så bra så är det inte fel med kosttillskott, samt så tror jag också att maten isig innehåller mindre vitaminer än förr.
Så det är inte fel att komplettera ibland, särskilt om man är lite "nere" i immunförsvaret-

Sen blir mina killar ibland påhoppade för sina kosttillskott som inte alltid är från hälsokostbranschen, men då tycker jag folk skall veta att basen alltid är vanlig mat och de äter otroligt bra och nyttigt så som den ene säger, kosttillskottet är bara grädde på moset och hurvida hur mycket nytta det gör lär jag vara osagt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar