fredag 5 februari 2010

Lite privat


Jag Susanne är 47 år och har arbetat hela mitt vuxna liv som sjuksköterska, sista 8 åren som Distriktssköterska i Bullaren,älskade mitt jobb men tyvärr blev förändringar och neddragningar för många


Så hösten 08 började jag en massage- och friskvårdsterapeututbildning på distans i Linköping, en 2-årig utbildning med mycket praktik.

Jag har lärt mig oerhört mycket, trodde jag kunde mycket om kroppen, men inte alla muskler fästen och ursprung inte


Bergqvists Massage-och Friskvårds utbildningar-en kvalitetsutbildning

Det svåra nu är att få folk att inse vad jag kan...


Jag bor med min familj på en gård i Flötemarken Bullaren, har tre söner 18,20 och 13 år i år-



Mitt stora intresse annars är hästar/ridning.Jag tävlar i Distans

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar