onsdag 22 februari 2012

Född annorlunda

Känns det så ibland?
 Jag kan känna så , att jag inte riktigt passar in i mallen hur jag skall vara.
Vi föds som original och dör som kopior var det nån som sa, ja, många gör nog det kanske.Fast vi är nog mer original än vi många gånger vill erkänna. Vågar inte släppa fram det unika inom oss, synd tycker jag för det är det som ger en krydda i ett möte med en annan människa.

Det är så härligt när man får vara med människor där man kan vara helt sig själv utan några konstiga blickar och jag mår inte bra när jag är med människor där jag inte kan släppa fram mitt riktiga jag.
Igår var jag på en fantastisk föreläsning och bildspel av en naturfotograf -träffade så härliga genuina människor -då fylls energin på, det behövs inför andra möten;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar